Պահարան. Որտեղ ինչ կրել. Dress code-ի տեսակներն ու տարբերությունները

Ռոբերտ Բագրատյան․ «Մանկական ձայնը»՝ The Show Must Go On

«Ալադին» նոր ֆիլմի թրեյլերը

Սրբուկը ներկայացրեց եվրատեսիլյան երգի տեսահոլովակը

Պահարան. Unisex հագուստ

«Ինչպիսի երեխա, ֆանտաստիկ է». Սաշա Խարազյանը փայլել է «Մանկական ձայնը» շոուի ժամանակ

POPcorn blog. Հետաքրքրիր փաստ մարտի 8-ի մասին

«Երկու ուրվական». Project LA-ի նոր երգը՝ Վահան Տերյանի խոսքերով

Լույս է տեսել «Գահերի խաղի» վերջին եթերաշրջանի թրեյլերը

Պահարան.Նորաձեւ պրինտեր` գարնանն ընդառաջ

Համացանցում հայտնվել է Ռոբերտ Դե Նիրոյի եւ Ալ Պաչինոյի մասնակցությամբ ֆիլմի թիզերը

POPcorn blog. Ջուսը հարցազրույց է վերցնում Ջուսից

«Գիտեմ, որ սա Շառլ Ազնավուրի հայրենիքն է». «Տաքսի» ֆիլմի աստղ Սամի Նասերին ժամանեց Երևան

Լոլիտան՝ թմրադեղերից կախվածության եւ ոչ սթափ վիճակում ելույթների մասին

Օգտատերերին շոկի է ենթարկել եթերում «արգանդի պարը»

Exclusive. հայտնի հաղորդավար Արման Մարգարյանը` իրեն բերման ենթարկելու մասին

Պահարան. ամենանորաձեւ գործվածքների տեսակներն ու առանձնահատկությունները

«Այո, ես Նատալյա Արայիկովնա եմ»․ Նատալյա Եփրիկյանը՝ իր «Այո, ես Նատալյա Արայիկովնա եմ»․ Նատալյա Եփրիկյանը՝ իր մասին եւ ոչ միայն

Սննդակարգ «Գարուն»

14:01, 2 ապրիլի

Գարնանն անհրաժեշտ է փոխել սնվելու հարցում ձմեռային սովորությունները ու անցնել վիտամիններով հարուստ ճաշացանկի։ Վիտամինները սննդի անհրաժեշտ բաղադրիչներից են, առանց որոնց հնարավոր չէ օրգանիզմի ներդաշնակ աշխատանքը։ Երկարատև ձմռան ընթացքում օրգանիզմը հյուծվում է, իսկ վիտամինների պաշարները, որոնք կուտակվել են ամառ- աշուն ժամանակահատվածում, գրեթե սպառվում։

Նախաճաշ

125 գրամ ոչ յուղոտ կաթնաշոռ, 2-3 կրեկեր կամ 1 տոստ, մեկ ճաշի գդալ մեղր, թեյ կամ բնական սուրճ՝ առանց շաքարի։

Լանչ

1-2 միրգ ու կանաչ բանջարեղեն (բուլղարական տաքդեղ, վարունգ, բրոկոլի, սպիտակ կաղամբ, կանաչ ոլոռ)

Ճաշ

250 մլ ապուր առանց յուղի (սնկապուր, ձավարով ապուր, շչի, բորշչ)։ Ոչ յուղոտ տավարի, հորթի կամ հավի միս՝ առանց կաշվի՝ փոքր քանակությամբ ջրով եփած կամ գոլորշու վրա պատրաստված։ Միսը կարելի է ուտել 3 ճաշի գդալ կանաչ ոլոռի եւ թարմ բանջարեղենի հետ։

Ետճաշիկ

1-2 կրեկեր կամ տոստ, շոգեխաշած բանջարեղեն՝ նվազագույն քանակության յուղով, 100 գրամ տնական, ոչ յուղոտ կաթնաշոռ։

Ընթրիք 

1-2 միրգ, 1 դիետիկ յոգուրտ կամ 1 տոկոսանոց թթվասեր։ Մրգերը կարելի է փոխարինել մեկ բուռ ընդեղենով։

Հիշեք՝ ուտելուց 10 րոպե առաջ պետք է խմել 200 մլ ոչ գազավորված հանքային ջուր, հատապտղային մորս՝ առանց շաքարի կամ խոտաբուսային թեյ։ Ապուրները, միսն ու շոգեխաշած բանջարեղենը առատորեն համեմել կանաչիով։ Բացառել կծու համեմունքները։

Քնից առաջ խմել 1 բաժակ ցածր յուղայնության կեֆիր կամ յուղազրկված կաթ։

Աղբյուրը՝ kulina.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ