Հայազգի Էնդի Սերկիսը նմանակել է Թերեզա Մեյին

«Հայ տղամարդիկ լավ ամուսիններ են»․ Ելենա Յամպոլսկայա

Հայուհի Էրմոնիան ֆրանսիական «Մանկական Ձայն»-ի եզրափակչում կատարեց Շառլ Ազնավուրի La bohème երգը

Ռուսական «Ձայնում» Շահեն Օգանեսյանին փրկեց Բաստան

POPcorn blog. Ի՞նչ հագնել 2019-ի ձմռանը

Թռչող մոտոցիկլետ, սադո-մազո Ալյոնկան` Comedy club-ի նոր եթերում

«Գահերի խաղը» սերիալի 8 եթերաշրջանի նոր թիզերը

Հայուհի Էրմոնիան ֆրանսիական «Մանկական Ձայնի» եզրափակչում է

«Որդան Կարմիր». Ավանդական հայկականը` ժամանակակից հավաքածուում

«Գոլոս»․ Արփի Աբգարյանի եւ Ամիրխան Ումաեւի ելույթը վեճ է առաջացրել ժյուրիի անդամների շրջանում

POPcorn blog. Սխալներ, որ պետք չէ թույլ տալ բաժանվելիս

«Երջանկության 100 ժամ». Մարիամ Մերաբովայի մեծ մենահամերգը Երեւանում

PROFFY. Դիզայնի ու ձեռագործ արվեստի դասեր Արցախում

«Իմ կյանքը սա է». Ջիվան Գասպարյանի 90 տարիների պատմությունը՝ երեւանյան բեմում

Լեւոնի ելույթը «Մանկական Եվրատեսիլ 2018» մրցույթում

Ռուս միլիարդատեր, ֆինն գեղեցկուհի, Թոնի Ռոբինսոնին ծաղրել եւ մղձավանջային դետեկտիվ նոր Comedy club-ում

Նարեկ Գեւորգյանն ու Լեւան Կբիլաշվիլին իրենց ելույթով «պայթեցրել» են ռուսական «Գոլոս»-ի բեմը

Շահեն Օգանեսյանը ռուսական «Ձայնում» հոյակապ երգեց եւ անցավ հաջորդ փուլ

Սննդակարգ «Գարուն»

14:01, 2 ապրիլի

Գարնանն անհրաժեշտ է փոխել սնվելու հարցում ձմեռային սովորությունները ու անցնել վիտամիններով հարուստ ճաշացանկի։ Վիտամինները սննդի անհրաժեշտ բաղադրիչներից են, առանց որոնց հնարավոր չէ օրգանիզմի ներդաշնակ աշխատանքը։ Երկարատև ձմռան ընթացքում օրգանիզմը հյուծվում է, իսկ վիտամինների պաշարները, որոնք կուտակվել են ամառ- աշուն ժամանակահատվածում, գրեթե սպառվում։

Նախաճաշ

125 գրամ ոչ յուղոտ կաթնաշոռ, 2-3 կրեկեր կամ 1 տոստ, մեկ ճաշի գդալ մեղր, թեյ կամ բնական սուրճ՝ առանց շաքարի։

Լանչ

1-2 միրգ ու կանաչ բանջարեղեն (բուլղարական տաքդեղ, վարունգ, բրոկոլի, սպիտակ կաղամբ, կանաչ ոլոռ)

Ճաշ

250 մլ ապուր առանց յուղի (սնկապուր, ձավարով ապուր, շչի, բորշչ)։ Ոչ յուղոտ տավարի, հորթի կամ հավի միս՝ առանց կաշվի՝ փոքր քանակությամբ ջրով եփած կամ գոլորշու վրա պատրաստված։ Միսը կարելի է ուտել 3 ճաշի գդալ կանաչ ոլոռի եւ թարմ բանջարեղենի հետ։

Ետճաշիկ

1-2 կրեկեր կամ տոստ, շոգեխաշած բանջարեղեն՝ նվազագույն քանակության յուղով, 100 գրամ տնական, ոչ յուղոտ կաթնաշոռ։

Ընթրիք 

1-2 միրգ, 1 դիետիկ յոգուրտ կամ 1 տոկոսանոց թթվասեր։ Մրգերը կարելի է փոխարինել մեկ բուռ ընդեղենով։

Հիշեք՝ ուտելուց 10 րոպե առաջ պետք է խմել 200 մլ ոչ գազավորված հանքային ջուր, հատապտղային մորս՝ առանց շաքարի կամ խոտաբուսային թեյ։ Ապուրները, միսն ու շոգեխաշած բանջարեղենը առատորեն համեմել կանաչիով։ Բացառել կծու համեմունքները։

Քնից առաջ խմել 1 բաժակ ցածր յուղայնության կեֆիր կամ յուղազրկված կաթ։

Աղբյուրը՝ kulina.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության