Շպռոտի կենացը՝ նվիրված ոստիկաններին, «դուխով որձերին» եւ հայ աղջիկներին

«Вечерний Ургант». Գարիկ Մարտիրոսյանը՝ հայկական սուրճի եւ հայկական սուշիի մասին

Գորան Բրեգովիչի համերգը Երևանում

Սրբուհի Սարգսյանի փայլուն ելույթը՝ ուկրաինական «Ձայնում»

Բլոգ Լի. Ես եւ Եվրոպայի քունգ ֆուի առաջնությունը Երեւանում

Shine&Food. Հայկական աղցան` Հունաստանից մեր հայրենակցի խնդրանքով

14-ամյա Սաթենիկ Գեւորգյանը Հայաստանից հիանալի ելույթ ունեցավ «Ты супер» նախագծում

Fan Attack. Մարի Պետրոսյան VS երկրպագուներ

Ինչպես Comedy Club-ը ծաղրեց Մաքսիմ Գալկինի «Лучше всех» հաղորդումը

Հայ երգիչները մասնակցեցին «Բարությունը հիմա է, այստեղ» խորագիրը կրող բարեգործական համերգին

POPcorn blog. TAXI

Թամարա Գվերդծիթելիի համերգը Երևանում

18-ամյա Միրիամ Բաղդասարյանի շքեղ ելույթը կանադական «Ձայնում»

Րաֆֆի Արտոն կրկին փայլել է ֆրանսիական «Ձայն»-ում

Բլոգ Լի. Հին Գյումրիի հմայքը եւ տխուր տրամադրությունը

Shine&Food. Լազանյայի դիետիկ տարբերակ՝ հատուկ ինձ նման «բկլիկների» համար

Fan Attack. Արսեն Սաֆարյան VS երկրպագուներ

«Միսս Արմենիա» Լիլի Սարգսյանը՝ NEWS.am STYLE-ի տոնական ֆոտոշարքում

Սննդակարգ «Գարուն»

14:01, 2 ապրիլի

Գարնանն անհրաժեշտ է փոխել սնվելու հարցում ձմեռային սովորությունները ու անցնել վիտամիններով հարուստ ճաշացանկի։ Վիտամինները սննդի անհրաժեշտ բաղադրիչներից են, առանց որոնց հնարավոր չէ օրգանիզմի ներդաշնակ աշխատանքը։ Երկարատև ձմռան ընթացքում օրգանիզմը հյուծվում է, իսկ վիտամինների պաշարները, որոնք կուտակվել են ամառ- աշուն ժամանակահատվածում, գրեթե սպառվում։

Նախաճաշ

125 գրամ ոչ յուղոտ կաթնաշոռ, 2-3 կրեկեր կամ 1 տոստ, մեկ ճաշի գդալ մեղր, թեյ կամ բնական սուրճ՝ առանց շաքարի։

Լանչ

1-2 միրգ ու կանաչ բանջարեղեն (բուլղարական տաքդեղ, վարունգ, բրոկոլի, սպիտակ կաղամբ, կանաչ ոլոռ)

Ճաշ

250 մլ ապուր առանց յուղի (սնկապուր, ձավարով ապուր, շչի, բորշչ)։ Ոչ յուղոտ տավարի, հորթի կամ հավի միս՝ առանց կաշվի՝ փոքր քանակությամբ ջրով եփած կամ գոլորշու վրա պատրաստված։ Միսը կարելի է ուտել 3 ճաշի գդալ կանաչ ոլոռի եւ թարմ բանջարեղենի հետ։

Ետճաշիկ

1-2 կրեկեր կամ տոստ, շոգեխաշած բանջարեղեն՝ նվազագույն քանակության յուղով, 100 գրամ տնական, ոչ յուղոտ կաթնաշոռ։

Ընթրիք 

1-2 միրգ, 1 դիետիկ յոգուրտ կամ 1 տոկոսանոց թթվասեր։ Մրգերը կարելի է փոխարինել մեկ բուռ ընդեղենով։

Հիշեք՝ ուտելուց 10 րոպե առաջ պետք է խմել 200 մլ ոչ գազավորված հանքային ջուր, հատապտղային մորս՝ առանց շաքարի կամ խոտաբուսային թեյ։ Ապուրները, միսն ու շոգեխաշած բանջարեղենը առատորեն համեմել կանաչիով։ Բացառել կծու համեմունքները։

Քնից առաջ խմել 1 բաժակ ցածր յուղայնության կեֆիր կամ յուղազրկված կաթ։

Աղբյուրը՝ kulina.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով

  • Գարնանային լավագույն սննդակարգը Գարնանային սննդակարգը ենթադրում է ոչ միայն սննդակարգի կարգավորում՝ ձմեռվանից հետո օրգանիզմում առաջացած վիտամինների պակասի ֆոնին, այլև...
  • Գարնանային եռօրյա սննդակարգ Երկրորդ նախաճաշ․ յուղազրկված յոգուրտ, սառեցրած հատապտուղներ․․․
  • Սննդակարգ «Գարուն» Երկարատև ձմռան ընթացքում օրգանիզմը հյուծվում է, իսկ վիտամինների պաշարները, որոնք կուտակվել են ամառ- աշուն ժամանակահատվածում, գրեթե սպառվում․․․
  • Գարնանային մեկօրյա սննդակարգ Սխալ կազմված գարնանային սննդակարգը կարող է միայն վնաս պատճառել, օրգանիզմը, որն առանց այդ էլ սթրեսի վիճակում է գտնվում, բացասաբար կարձագանքի քաղցին․․․
  • Գարնանային սննդակարգ Նման սննդակարգ կարելի է պահպանել բավականին երկար ժամանակ, հատկապես եթե դուք խոհարարական երեւակայություն դրսեւորեք ու բազմազան դարձնեք ձեր ճաշացանկը․․․


@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Մեկնե՞լ, թե՞ մնալ. ինչպես է իր ապագան տեսնում հայ երիտասարդությունը
Այո, մեկնել
Ոչ, մնալ