Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

Դիետա՝ կուլտուրիստների համար

19:28, 26 օգոստոսի

Մարզիկներն առաջին հերթին էներգիայի կարիք ունեն, որի լավագույն աղբյուրը ածխաջրերն են՝ կարտոֆիլ, հատիկընդեղեններ, ալյուրից պատրաստվող մթերքներ: 1 կգ մկանային հյուսվածքի համար օրական ծախսվում է 70-100 կկալ, մինչդեռ 1 կգ ճարպի համար անհրաժեշտ է ընդամենը 3-4 կկալ: Ահա թե ինչու որքան մկանները շատ են, այնքան ձեր սնունդը ավելի կալորիական պիտի լինի: Մկանային զանգվածի մեծացման համար նաեւ սպիտակուցներ են անհրաժեշտ՝ անփոխարինելի ամինաթթուների աղբյուրը: Սակայն մի՛ մոռացեք՝ նիհարելու համար ավելացված ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունը բավարար չէ, այն անհրաժեշտ է համապատասխան դիետայով լրացնել:

Ճաշացանկի օրինակ.

Նախաճաշ

Մեկ բաժակ կաթ, կարագով բուլկի, հյութ կամ թեյ:

2-րդ նախաճաշ

2 ձու, 200 գ ձուկ, կարագով հաց:

Ճաշ

Մեկ ափսե ապուր, 100-150 գ եփած միս՝ բանջարեղենով, հյութ:

Հետճաշիկ

Կարագով եւ մեղրով հաց, կաթ:

Ընթրիք

Եփած հավ կամ հնդկահավ, բանջարեղենային աղցան, պանիր, բուլկի:

Քնից առաջ

Բուլկիով կաթ:

 

Աղբյուրը՝ Dieta.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության