Shine&Food. Դիետիկ քյաբաբ, որը ոչ մի գրամ չի ավելացնի ձեր քաշին

Fan Attack. Էվա Խաչատրյան VS երկրպագուներ

«Միսս Աշխարհ 2017» է ճանաչվել Հնդկաստանի ներկայացուցիչը

Իդեալական կինը եւ ինչպես բանկ թալանել՝ նոր Comedy Club-ում

Դիանա Շալժիյանը չանցավ նոկաուտների փուլը ռուսական «Գոլոսում»

Սոնան ու Գարիկը շնորհավորեցին ուսանողների տոնը

Դենի Դե Վիտոն նշում է ծննդյան 73-ամյակը

Քիմ Քարդաշյանը հայտնել է ապագա երեխայի սեռը

Ո՞ւր գնալ այս շաբաթ Երեւանում

Shine&Food. Գունեղ աղցան, որի տեսքից անգամ ախորժակ է բացվում

Fan Attack. Բեն Ավետիսյան VS երկրպագուներ

Մերի Մակարյանի երգն ու պարը՝ նշանածի համար

Երեւանյան աշունը

Երեւանյան ազդ. որտե՞ղ զվարճանալ այս շաբաթ

Մերի Մակարյանն ամուսնանում է

Shine&Food. Սնկով կրեմ ապուր, որը ձեր սննդակարգի անբաժանելի մասը կդառնա

Fan Attack. Անուշկա Մարգարյան VS երկրպագուներ

9 ամսական հղի Անահիտ Պողոսյանը չանցավ ռուսական «Ձայնի» հաջորդ փուլ

Ամառային թեթեւ դիետա՝ պյուրեով, սմուզիով եւ կոկտեյլով

17:20, 3 հուլիսի

Ամառային դիետան նպաստում է արդյունավետ նիհարելուն՝ մրգերի ու բանջարեղենի հաշվին, ինչպես նաեւ՝ հագեցնում անհրաժեշտ վիտամիններով ու նյութերով։ Բացի այդ, մրգերն ու բանջարեղենը հակաօքիսանդտներ են պարունակում, որոնք կարող են դանդաղեցնել ծերացումը, կանխել քաղցկեղն ու կաթվածը, ինչպես նաեւ՝ կարգավորել զարկերակային ճնշումը եւ նվազեցնել սրտի հիվանդությունների հավանականությունը։

Այս սննդակարգը բազմազանության ձգտող անձանց համար կատարյալ է։
Նման սննդակարգի հետեւելու համար անհրաժեշտ է ուտել օրական 200-500 գրամ տարբեր, ձեր ճաշակով ընտրված բանջարեղեն, մրգեր եւ կանաչեղեն։ Ավելի խիստ տարբերակի համաձայն՝ դուք ստիպված եք ազատվել այն ամենից, ինչ ուտում եք, բացի պյուրեից եւ հացի սահմանափակ քանակությունից՝ 3-7 օրվա ընթացքում։

Ամառային սննդակարգի ավելի թեթեւ տարբերակը ենթադրում է պանիր, կաթնաշոռ, միս եւ ջրով եփված շիլա։
Կապված, թե ամառային ինչպիսի սննդակարգ եք նախընտրում, մեկ շաբաթվա ընթացքում կարելի է կորցնել 3-5 կգ։ Իսկ այդ ընթացքում մրգերի եւ տարբեր խոտաբույսերի խառնուրդներից պատրաստված թուրմեր ըմպելը օրգանիզմին կօգնի ազատվել թույներից եւ կբարելավի աղեհամակարգի աշխատանքը։

Կոկտելային սննդակարգը փորձերի սիրահարների համար իսկական գտածո է։ Կարելի է համադրել տարբեր բաղադրիչներ՝ ստանալով թթու, կիսաքաղցր կամ քաղցր համ։ Իսկ քաղցրակերների համար հատկապես հաճելի կլինի «բնական քաղցրավենիքների» տեսականին։

Հնարավոր է՝ սովորական սննդակարգը կոկտելայինով եւ պյուրեով փոխարինելուց հետո մարսողական համակարգի հետ մի փոքր խնդիրներ առաջանան: Ալերգիկները պետք է ուշադրությամբ ընտրեն սննդակարգը, կասկածների պարագայում ավելի լավ է հրաժարվել կոնկրետ մրգից կամ բանջարեղենից։
Սննդակարգի ընթացքում օրական անհրաժեշտ է 1000-1200 կալորիա ընդունել։ Հայտնի է, որ մրգերը շատ ածխաջրեր են պարունակում։ Հետեւաբար, սննդակարգը համալրելով որոշ թույլատրելի մթերքներով, հետեւեք, որ կալորեականությունը չտատանվի։

Աղբյուրը՝ zapiskiprofana.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Ամենագեղեցիկ հայ դերասանուհին
Անի Երանյան
Տաթեւ Սարգսյան (Բոնյա Բրիտ)
Մերի Մակարյան
Նարիա Մովսիսյան
Գայանե Ասլամազյան