«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Մանկության ամենավառ հուշից մինչեւ զավեշտալի սիրո խոստովանությունը․ բլից հարցեր՝ Դիանա Տոռեսի հետ

Մատնահարդարման 5 տարածված միֆեր

90-ականներին ծնողներս թույլ չեն տվել, որ ես ու քույրս մտածենեք տան հոգսերի մասին»․ Իրինա Թովմասյան

5 խորհուրդ առողջ մազեր ունենալու համար. Ջեք Թեքեյան

BACKSTAGE. Գոշը, Քրիստինա Եղոյանը, Լիանա Վանոյանը, Արուս Տիգրանյանը եւ այլ դերասաններ` «Կինստարգրամ» նոր սիթքոմում (ֆոտո/վիդեո)

«Դասարանցիները». նոր գեղարվեստական ֆիլմի պրեմիերան

Նոր սիթքոմ Մկրտիչ Արզումանյանի, Անուշ Առաքելյանի եւ Արմեն Մարգարյանի մասնակցությամբ

Գրիգը՝ իր նոր տեսահոլովակի նկարահանումների եւ Սոնային Մարտի 8-ին նվեր չտալու մասին

Սոնա Շահգելդյանը՝ հոր կարոտի, կյանքի դժվարությունների եւ զավեշտալի մանկության մասին

Օսկար 2020-ի մրցանակակիրներն ու կարմիր գորգի լավագույն եւ վատագույն կերպարները

Ճարպային դիետա

18:10, 23 փետրվարի

Լեհ դիետոլոգների կողմից մշակված և Յան Կվասնեվսկու կողմից փորձարկված   ճարպային դիետան օգնում է ոչ միայն զգալի նիհարել, այլ նաև բուժել այնպիսի հիվանդություններ, որոնք կապված են լյարդի , երիկամի , սրտանոթային համակարգի և նույնիսկ շաքարախտի հետ։

Ամենօրյա  սննդակարգի օրինակելի տարբերակ.

Նախաճաշին` ձու խարխզիի հետ կամ առնվազն 3 ձվով ձվածեղ,  կարագով կամ  խոհարարական յուղով  հացի մի փոքր կտոր, ցանկացած առանց շաքարի թեյ: Ճաշին` 130-170գ.  ոչ շատ յուղոտ տապակած խոզի միս, մի քանի կտրատած, կարագով եփված կարտոֆիլ և թթու դրած վարունգ:

Ընթրիքին` մի քանի շոռակարկանդակ կարագով , 200 մլ ճարպային  սերուցք և ոչ քաղցր մարմալադ բաժակի մեկ չորրորդի չափով:

Այնուամենայնիվ գոյություն չունի սնունդ ընդունելու խիստ  կանոնակարգ կամ էլ ընդունման որոշակի չափ:

Սնվել պետք է միայն այն ժամանակ, երբ քաղց ես զգում: Ժամանակային սահմանափակումներ նույնպես չկան: Այս սննդակարգին պետք է միանգամից անցնել, աստիճանաբար անցումը կարող է վատ ազդեցություն ունենալ արդյունքի վրա, ինչպես նաև հարմարվելու ընթացքին :Միանգամից մարդը լցվում է էներգիայով և  աշխուժությամբ, իսկ առողջությունը միանգամից բարելավվում է:

Ճարպային դիետա պահելուց մի քանի ամիս անց  քաշը կարգավորվում է և դառնում կայուն, հատկապես եթե պարբերաբար հետևել դրան:

Յան Կվանեւսկին ավելի քան 30 տարի զբաղվում է սննդակարգի  խնդիրներով: Նրա մշակած սննդակարգի օրաբաժինը հիմնվում է սննդի ամենօրյա ընդունման հետևյալ կանոնների վրա. մինչև 3,5 ճարպի միավոր, սպիտակուցներ` 1,0 միավոր, ածխաջրեր`0,8 միավոր: Մեծ քանակությամբ սպիտակուցները (19 տոկոս՝ սովորական 12 –ի փոխարեն) ճարպային դիետայում բացատրվում է սպիտակուցի պարտադիր և  բջիջների  ամբողջական ձեւավորման  մեջ անփոխարինելի դերով: Ածխաջրի  ավելցուկը ժամանակի հետ վերածվում է ավելորդ քաշի, հենց դրա համար էլ օրական 50 գրամը բավարար է, այն էլ բացառապես ճարպերի վերամշակման համար:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ